سامانه پرسش و پاسخ همتا

چالش‌ها

 

1- آموزش مداوم و بروزرسانی اموزش‌ها برای نیروهای پشتیبان نیاز به هماهنگی‌های زیادی دارد

2- سوالات و مشکلاتی که پیش می‌آید باید سریع پاسخ داده شوند

3- به راحتی باید بتوان آموزش‌ها و سوالات را مرور کرد و اصلاحات لازم را انجام داد

4- استناد به آموزش‌ها و سوالات باید به راحتی امکان پذیر باشد و باید همیشه آماده و در دسترس باشند

 

 

راهکارها

 

تیم گروه نگاه سامانه آنلاین پرسش و پاسخ و مدیریت دانش را پیشنهاد و پیاده سازی نمود:

1- دارای بخش‌های مختلف سوالات جدید، آموزش‌ها، اطلاعیه‌ها و آسیب‌شناسی پاسخگویی

2- امکان تعریف دسته‌بندی برای سوالات و آموزش‌ها

3- امکان پاسخ‌های متعدد به هر سوال و آموزش مانند یک چت

4- شمارنده سوالات و آموزش‌های خوانده نشده و مشخص بودن آموزش/سوال خوانده نشده

5- قابلیت جست و جوی سریع در کل محتواها

6- امکان آپلود هرگونه فایل لازم

7- امکان هرگونه فیلتر برای جست و جوی راحت در آموزش‌ها و سوالات

8- تعریف اتوماتیک حالت‌های مختلف (در انتظار پاسخ، درحال بررسی، پاسخ داده شده و بسته شده) برای هر سوال و آموزش

 

 

 

 

سایر پروژه ها