سامانه پرسش و پاسخ همتا
1- آموزش مداوم و بروزرسانی اموزشها برای نیروهای پشتیبان نیاز به هماهنگیهای زیادی دارد
2- سوالات و مشکلاتی که پیش میآید باید سریع پاسخ داده شوند
3- به راحتی باید بتوان آموزشها و سوالات را مرور کرد و اصلاحات لازم را انجام داد
4- استناد به آموزشها و سوالات باید به راحتی امکان پذیر باشد و باید همیشه آماده و در دسترس باشند
تیم گروه نگاه سامانه آنلاین پرسش و پاسخ و مدیریت دانش را پیشنهاد و پیاده سازی نمود:
1- دارای بخشهای مختلف سوالات جدید، آموزشها، اطلاعیهها و آسیبشناسی پاسخگویی
2- امکان تعریف دستهبندی برای سوالات و آموزشها
3- امکان پاسخهای متعدد به هر سوال و آموزش مانند یک چت
4- شمارنده سوالات و آموزشهای خوانده نشده و مشخص بودن آموزش/سوال خوانده نشده
5- قابلیت جست و جوی سریع در کل محتواها
6- امکان آپلود هرگونه فایل لازم
7- امکان هرگونه فیلتر برای جست و جوی راحت در آموزشها و سوالات
8- تعریف اتوماتیک حالتهای مختلف (در انتظار پاسخ، درحال بررسی، پاسخ داده شده و بسته شده) برای هر سوال و آموزش