سامانه گردش کار
1- برای پیگیری وضعیت کارها باید از افراد زیادی سوال شود
2- پیگیری وضعیت موجود یک کار در شرکت بسیار سخت است
3- کارمندان برای اولیتبندی و تخصیص زمان به کارهای خود دچار سردرگمی میشوند و کارهای زیادی فراموش میشود
4- برای تخصیص وظیفه جدید، مشاهده وضعیت مشغولیت نیروها سخت و ناممکن است
تیم گروه نگاه راهکارهای زیر را پیشنهاد و پیاده سازی نمود:
1- سامانهای آنلاین جهت تخصیص و مدیریت کارها
2- امکان خروجی اکسل برای کارهای موجود در کارتایل، کارهای ارجاع داده شده و حل شده
3- امکان تعریف بینهایت کاربر و تخصیص راحت کارها به یکدیگر با توضیحات لازم و ثبت زمان
4- تعریف کارتابلهای مختلف کارهای تخصیص یافته، ارجاع داده شده و انجام شده برای هر کاربر
5- امکان تعیین دستهبندی برای تخصیص و تعریف کارها
6- امکان فیلترهای مختلف زمانی، دستهبندی و کاربر مالک برای بررسی کارها
7- امکان ارائه تمامی گزارشهای لازم
https://negahgroup.ir/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B1#sigProId0271b31854