سامانه ثبت عملکرد پرسنل
1- تخصیص وظایف صحیح به پرسنل و بهرهبرداری بهینه از زمان پرسنل
2- در ظاهر پرسنل وقت خود را برای کارهای اصلی و تخصصی خود صرف میکنند، با اینحال کارهای تخصصی به موقع انجام نمیشود
3- زمان پرت و کارهای غیرتخصصی برای پرسنل چگونه است و چگونه میتوان کارهای کم اهمیت را بررسی، مدیریت و کاهش داد؟
تیم گروه نگاه با اطمینان خاطر از اینکه راه حل مذکور آسیبی به وضعیت حقوق پرسنل ندارد و صرفاً برای مدیریت بهتر زمان آنها انجام خواهد شد، راهکارهای زیر را پیشنهاد و پیاده سازی نمود:
1- سامانهای موقت برای بررسی عملکرد پرسنل
2- قابلیت ثبت ساعت ورود و خروج جهت تردد
3- تخصیص ساعت شروع و پایان برای هر فعالیت توسط پرسنل
4- تقویم کاملاً شمسی و استفاده از ماژولهای انتخاب تاریخ و ساعت سریع
5- قابلیت تعریف شاخه، زیرشاخه، شمارگان و توضیحات برای هر فعالیت
6- ماژول انتخاب سریع زمان حال برای ورود سریع ساعت فعالیت
7- گزارشهای کامل و متعدد برای مشاهده وضعیت و ترند فعالیتهای هر نیرو
8- گزارشهای حرفهای با قابلیت دانلود خروجی به صورت عکس، اکسل، csv و pdf